Sunday, August 28, 2011

Izinkan Aku Menang







Izinkan Aku Menang .

Hari ke hari berlalu ...
Tak mampu ku menahannya .
Peristiwa demi peristiwa datang...
Tak mampu ku mencegahnya .

Tiada ku mau kepenatan ini .
Tiada ku ingin kesengsaraan ini .
Aku juga ingin seperti mereka
yang Bahagia di segala penjuru-MU .

Tapi...Inilah aku .
Aku menerima semua Pemberian-MU atas hidupku .
Gejolak hidup pernah KAU kirimkan..
dalam waktuku lalu .
Terjerembab dan memar hidupku .
Menahan agar kutak Lebur .
Dan...Aku Bisa .

Sekarang Izinkan aku Bahagia YA ILLAHI...
Meniti hari didepanku dengan senyuman .
Dengan Do'a -do'a Indahku .
Izinkan aku lebih mendekat dalam dekapan Kasih-MU .

Biarlah semua lepas dari tanganku .
Aku percaya ini Rencana-MU yang terbaik buatku .
Biarkan yang Menyisa ini bersamaku , menemaniku Menuju-MU .

Akhirnya...sampailah langkahku dipenghujung Bulan Suci-MU .
Pintu Kemenangan itu samar dapat kulihat .
Tuntun langkahku tetap menuju Pintu-MU YA RAHMATULLOH...
Dan...bukakan untukku .
Didalam sana aku ingin bersama saudara-saudaraku...
Menikmati kemenangan Di Hari Raya 1 Syawal nanti .
Izinkan aku Menang bersama Mereka .

Ditulis Oleh : Nila Sapti Supanji .
28 Ramadhan 1432 H . ( BV23A )

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Pesan dan Kesan untuk penyempurnaan WINA PRIVATE COURSE. Terima kasih, Salam.